Wciąż trudno mi uwierzyć, że po 9 tygodniach prac, nie muszę już dłużej spędzać wieczorów nad klawiaturą. Wydałam eBooka! Instagram. Projekt: Influencer ujrzał światło dzienne 18 października, moje pierwsze „dziecko” i produkt, który chciałabym, aby pomógł wielu. Tym wpisem pragnę przybliżyć Wam cel oraz kulisy moich prac nad książką, mam szczerą nadzieję, że znajdziecie tu odpowiedzi na Wasze pytania :)

Instagram. Projekt- Influencer – o czym to jest?

W eBooku skupiłam się tylko i wyłącznie na rozwoju, czyli budowaniu silnej i zaangażowanej społeczności. To nie jest instrukcja obsługi aplikacji, w której można znaleźć podstawy z rodzaju: kliknij dwa razy na zdjęcie, żeby polubić. Zależało mi na tym, aby w jednym miejscu zgromadzić całą wiedzę na temat Instagrama, jaką posiadam. To nie jest eBook o nowościach. To są 3 lata mojej pracy, którą częściowo dzieliłam się z Wami podczas wystąpień na konferencjach, na blogu, Facebooku, Instagramie, a także praca, którą podzielić się jeszcze okazji nie miałam. To podsumowanie mojego doświadczenia i drogi, którą przebyłam, żeby dziś mogła wspierać mnie 150-tysięczna społeczność.

Chciałam, żeby ten eBook różnił się od wszystkich innych poradników, które w jakiejś formie są już w sieci dostępne. Materiałów o Instagramie nie brakuje, jednak bardzo często są one jedynie przepisanymi tekstami, bez realnych działań ich autorów. Redagować materiały może każdy, ale nie każdy potrafi potwierdzić skuteczność proponowanych rozwiązań. Zależało mi, żeby wiedza i rady, którymi się dzielę, miały pokrycie w rzeczywistości.

W eBooku traktuję o relacjach, budowaniu społeczności, o nieustannie oczernianym algorytmie, który nie jest taki zły jak go malują i o hashtagach, które są piętą Achillesa niejednego twórcy. W środku znajdziecie też kilka dodatków, które, mam nadzieję, ułatwiają Wam pracę i pomogą w trudnych sytuacjach.

.dla kogo jest ten eBook?

Dla wszystkich z Was, którzy pragną zmian i rozwoju, a których wiedza na temat Instagrama nie jest na poziomie zaawansowanym. Instagram. Projekt: Influencer jest skierowany do osób, które potrzebują usystematyzowania swojej wiedzy, a także informacji o tym, jak działa nowy algorytm, dlaczego hashtagi mają kluczowe znaczenie, co nam daje zbudowanie silnej i zaangażowanej społeczności, jak ją zbudować, o czym powinniśmy wiedzieć kreując swój wizerunek na Instagramie oraz jak zachowywać się w sytuacjach trudnych.

.dlaczego to wszystko napisałam?

Mój Instagram istnieje od 2013 roku, jednak okres wzmożonej aktywności przypada ostatnie 3 lata. Przez ten czas moje życie zmieniło się o 180°, i choć zabrzmi to jak motywacyjna pogadanka, to jednak jest ona moją prawdziwą historią.

To właśnie z powodu Instagrama zmieniłam pracę, założyłam własną firmę, o wiele częściej podróżuję, zupełnie inaczej postrzegam otoczenie, doceniam małe rzeczy bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej, poznałam WSPANIAŁYCH ludzi, nawiązałam nowe przyjaźnie, szalenie dużo się nauczyłam, niesamowicie się rozwinęłam, stworzyłam własny produkt, zmieniłam kierunek, którym podążam, rozumiem i wiem więcej. I oczywiście, że przy tym wszystkim ludzie i tak będą mówili: oderwij się od telefonu, dookoła jest prawdziwe życie, czy: znajdź sobie poważną pracę. Ale ja nie muszę mieć poważnej pracy. Chcę w życiu robić to, co kocham i jestem dumna z tego, że miałam odwagę podążyć za czymś, co większość wyśmiała, co nazywali chwilową zajawką, która zaraz ściągnie mnie na ziemię. Jeśli ściągnie, to z pewnością silniejszą i bardziej świadomą wersję mnie, a wtedy nie muszę się martwić.

Instagram i blog otworzyły mi wiele drzwi. Tym eBookiem chciałam Wam pokazać, jak wyglądały 3 ostatnie lata mojej pracy w aplikacji, co robiłam, jakie miałam (i mam nadal) metody, na co zwracam uwagę i dlaczego jest to takie ważne. Przekazuję wszystko co wiem, a co uważam, że ma znaczenie, więc jeśli chcecie faktycznie coś zmienić, niech ten eBook oraz wpis będą dla Was przypomnieniem, że to, czego pragniecie, jest do osiągnięcia poprzez Wasze działania.

Więcej informacji na temat eBooka znajdziecie tutaj, w tym także spis treści.

8 odpowiedzi

Odpowiedz

Czy eBook będzie przydatny do rozwoju profilu marki ?

Odpowiedz

E-book jest przede wszystkim o rozwoju profilu i budowaniu zaangażowanej społeczności, nie jest stricte o sprzedaży na Instagramie. Niemniej jednak uważam, że zaangażowana społeczność to klucz do sprzedaży, ale to oczywiście wyłącznie mój punkt widzenia. Czy będzie przydatny? Wszystko zależy od celu i działań marki, a także tego, co oferuje swoim odbiorcom i czy da się te wszystkie elementy ze sobą połączyć. Na stronie: https://www.alabasterfox.pl/produkt/instagram-projekt-influencer/
jest podany spis treści, mam nadzieję, że przybliży zawartość książki.

Odpowiedz

Gratuluję i podziwiam za ogrom pracy, niech sprzedaje się jak najlepiej a słowa niosą się w świat:)

Odpowiedz

Mam nadzieję, że to wszystko się spełni :) Dziękuję Ci pięknie!

Odpowiedz

Ale super! Gratulacje! ;)

Odpowiedz

Dziękuję Aniu! Miło Cię tu znowu widzieć :)

Odpowiedz

Gratulacje za ebooka:) Twój instagram jest tak profesjonalny, że zazdroszczę:)
Pozdrawiam

Odpowiedz

Bardzo miło mi to słyszeć i przepięknie dziękuję :)

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie widoczny publicznie.